Falta Lo Que Falta (omhros@gmail.com)

Tuesday, January 31, 2006

Αντισκέψεις & εξετάσεις,τέλος Γενάρη 2006






Πολύ κρύο στην αίθουσα,περιμένουμε την σειρά μας, 60 περίπου άτομα.
Αγόρια, κορίτσια, παιδιά που χαζογελάνε, καπνίζουν, διαβάζουν (??) και κρυώνουν! Αααα ξέχασα! Περιμένουν κι’ όλας!(μήπως σας ενοχλεί η επανάληψη;).

Πολύ καπνός, φτάνει μέχρι την έδρα που δύο (πρώην) φοιτητές σημειώνουν και ομαδοποιούν τα ονόματα. 15 λεπτά και η δεύτερη ομάδα δέν έχει ακόμα κληθεί ενώ εγώ «ανήκω» στην 8η! Γάμησέ τα!
Σκονάκια στα θρανία , καφέδες πάνω – κάτω, ενώ το ραδιοφωνάκι μου παίζει – παίρνοντας την γύρω βαβούρα – το “Unchain My Heart” .... Σημαδιακό !

Άγχος;; Μπαααα!!! 20 λεπτά και οι πρώτοι είναι ακόμα μέσα. Μου φαίνεται πως όταν έρθει η ώρα μου (πως είπατε;; χαχαχαχαχα , καλό) , η εξέταση θα είναι «ιδιαίτερη». Όσο ζώ ελπίζω άλλωστε . Ελπίζω αλλά δεν ανέχομαι... (ειδήσεις στα ακουστικά μου ζζΖΖζζζΖΖΖζζζ - ύπνος) .

Δεν ανέχομαι τόση βλακεία.

Απέραντη, Αιώνια, Αθάνατη. Με τόσα «Α» δεν προτιμούσατε ένα «Αλφάδι» ; Σάμπως μπορείτε; Τσου! «ΑΑΑ» προτιμάτε, σαν τα καρπούζια ένα πράμα. Ενώ το «Α»λφάδι, σαν το μαχαίρι ένα πράμα και το φοβάστε.

ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΜΕ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ βλακέντιοι.

(μόλις πήρα sms με το τί έπεσε στην α’ ομάδα).

12:35 μ.μ. , 25 λεπτά και βγήκαν, οι δεύτεροι αναμένουν.Είμαι ομάδα 8 και ΑΕΚ φυσικά – Περάστε και η 2η ομάδα παρακαλώ!

Επίλογος
Σκέφτομαι αν πρέπει να γράφω όση ώρα περιμένω, αλλά μάλλον θα περιμένω αρκετά , τόσο ώστε να γεμίσω πολλές σελίδες. Κοτσιδάκια και τζήν παντελόνια, αθλητικά παπούτσια. Τίποτα δεν αλλάζει τελικά. Διαφοροποιείται μόνο λιγάκι.Μαγκιά λέμε...
1 παρά 10 και άρχισα να βαριέμαι .

ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ – ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ – ΤΩΡΑ το νοιώθω περισσότερο από ποτέ...

Άσχετο;
Όχι!
Καλό....και ......λογικό...

Αγγελής

Υ.γ. Η αφίσα στην κορυφή του κειμένου είναι εκπληκτική

0 Comments:

Post a Comment

<< Home