Falta Lo Que Falta (omhros@gmail.com)

Thursday, October 27, 2005

ΑΡΝΗΣΗ ατομικα, δυναμικα, και σιγα-σιγα μαζικα, συνειδητα


Πανε σχεδον 6 μηνες απο την ημερομηνια, βαση της οποιας θα επρεπε να παρουσιαστω για καταταξη στο Ελληνικο Πολεμικο Ναυτικο.

Το σωμα ενδοξο, η θεση κρατημενη απο καιρο, αλλα εγω μαλλον απροθυμος απο παλια να την καλυψω.

Ιδιαιτερα απο την στιγμη που καταλαβα πως εγω κοιμομουν τον υπνο του δικαιου , θεωροντας πως η αναβολη μου εληγε 2 χρονια αργοτερα το 2005 και οχι το 2003 (λαθος του στρατιωτικου που σου εγραψε το χαρτι μου ειπαν - και ολα "λυθηκαν", θα επρεπε απλα να το δεχτω).

Να δεχθω τι? οτι ξαφνικα, θα αφηνα πισω εργασια, φιλους , σχεση? ολα αυτα 2 χρονια τουλαχιστον νωριτερα απο οτι περιμενα? Οτι μια ωραια πρωια, θα ελεγα στο γραφειο, "σορρυ αλλα φευγω"...οταν τους εχω προσκομισει τα χαρτια (αναβολες κτλ) βαση των οποιων επιασα την δουλεια?

Οταν τα χρεη, ολα μελετημενα να τελειωσουν Φεβρουαριο 2006 (για την κακια την ωρα) , θα εμεναν στον αερα , οταν η μητερα μου δεν θα ειχε μια να καλυψει ουτε το ενα δεκατο απο αυτα, οταν θα αναγκαζομουν -λογω και "αντιεπαγγελματικης" συμπεριφορας, να βγω μια για παντα εκτος?

Και ολα αυτα για ενα λαθος που απλα ετυχε - απλα εγινε - απλα πρεπει να το δεχθω - γιατι ΑΠΛΑ ετσι ειναι "ρε φιλε, και τελειωνε φερε και τα δικαιολογητικα απο την σχολη σου, μην φας ακομα επιπλεον θητεια"...

Όχι, δεν θα το δεχθω, οχι δεν εγινε απλα, οχι δεν ειναι ετσι, οχι δεν ετυχε.

Ειστε ενα μπουρδελο και μισο και οσο αντεχω , οσο μπορω θα ειμαι εκτος απο απο το κολπο σας.

Θα δηλωσω "ετοιμος" να παρουσιαστω οταν και μονο αν με τσιμπησετε. Και τοτε με "ευχαριστηση" θα παρουσιασω και στους υπολοιπους "ανευθυνο-υπευθυνους" του κρατους σας, τα χαρτια που αποδεικνυουν του λογου το αληθες...(το ποσο μπουρδελο ειναι ολα)....

Και μην νομιζεται, οτι λασκαρατε...ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕ , δεν υπαρχει επιλογη, μονο αντιδραση, μονο αγωνας , μονο αρνηση. Πιστευετε οτι θα δηλωσω πιστη στην "πιστη" σας?

Ολικη ΑΡΝΗΣΗ ατομικα, δυναμικα,και σιγα σιγα μαζικα, συνειδητα. Γιατι η στρατευση ειναι λαθος, ειναι ψεμμα, ειναι αλητεια, ειναι ακομα ενα παραμυθι με δρακους και μεις κραταμε μονο ενα κλαρι για να τους αντιμετωπισουμε. Γιατι δεν υπαρχει λογικη, γιατι σταματαει στον ΑΜιτη, γιατι ο ανθρωπος αγωνιστηκε για να μην του συμπεριφερονται χειροτερα απο ζωο.

Γιατι εχω δικαιωματα και σεις μου στερειτε το βασικοτερο ολων , την ελευθερια της σκεψης μου, την ελευθερια μου ρε!!!

Ενα τυπογραφικο λαθος ισουται με μια ζωη .
Οχι μονο την δικη μου, ολων. Ενα τυπογραφικο λαθος και μια λαθος διαταγη ειναι αρκετη.

29 ετων ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Αγγελής

0 Comments:

Post a Comment

<< Home